Kuuvalge.ee e-poodi haldab Kuumust OÜ, registrikood 16840208, aadress Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Laiuse alevik, Siniallika tee 3-1, 48443 (edaspidi Teenuse osutaja) ja klient, kes vormistab E-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Teenuse kasutaja), sõlmisid käesoleva E-poe Kasutuslepingu (edaspidi Kasutusleping).
- E-pood
1.1. Teenuse osutaja poolt loodud internetipood (www.kuuvalge.ee), mille vahendusel toimub toodete müük Teenuse kasutajale.
- Üldsätted
2.1. Kasutuslepingu tingimused kehtivad kuuvalge.ee E-poest kaupade ostmisel.
2.2 Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel võlaõigusseadusest, teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Kasutustingimustes kokkulepitust.
2.3. Teenuse osutajal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.
2.4. Teenuse osutajal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Teenuse kasutajale.
2.5. Teenuse kasutajal on õigus Kasutustingimused endale alla laadida või välja printida, millega on tagatud võimalus vastava info salvestamiseks ja taasesitamiseks püsival andmekandjal.
- Tooted ja ostu sooritamine
3.1. Teenuse kasutaja valib välja soovitud tooted ning seejärel kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, kontakt elektronpost) ning tasub toodete eest internetipanga pangalingi vahendusel.
3.2. Teenuse kasutaja kohustub tellimusel esitama tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel Teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
3.3. Müük toimub ja võlaõiguslik leping jõustub siis, kui Teenuse kasutaja on tasunud tellimuse eest pangaülekandega kasutades E-poes olevat pangalinki või teinud ülekande väljastatud arve alusel.
3.4. Kuvatavad tooted on üldjuhul laos olemas. Kuvatud toodete saadavus võib muutuda ja reaalsest laovarust erineda tehniliste probleemide tõttu lao või E-poe programmides.
3.5. Kui toode puudub laost, siis tellimust ei ole võimalik täita. Sel juhtumil võtab E-poe töötaja kasutajaga ühendust ja pakub välja võimaliku uue tarneaja, toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga või tagastab Teenuse kasutajale raha hiljemalt 14 päeva jooksul.
3.6. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. Teenuse osutaja annab endast parima, et kuvada võimalikult head ja korrektset tootekirjeldust, kuid vaatamata sellele, e-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
3.7. E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele kui ka juriidilistele isikutele.
3.8. Teenuse kasutaja kinnitab, et on vähemalt 15 aastane.
- Hinnad
4.1. Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes.
4.2. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu. Kui E-poe kasutaja esitas ja tasus tellimuse, siis kohustub Teenuse osutaja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega.
4.3. Teenuse osutajal on õigus loobuda tellimuse täitmisest tehnilise vea olemasolul, mille tõttu on E-poes toote hind olnud ekslik.
- Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused
5.1. Eestis toimetatakse kaubad teenuse kasutajani DPD, Omniva ja Itella pakiautomaadi kaudu, Lätis ja Leedus Omniva ja Soomes Itella pakiautomaatide kaudu. Rahvusvahelised saadetised toimetatakse kohale Omniva standard kulleriga.
5.2. Esitades tellimuse E-R enne kella 13.00, jõuavad tooted valitud pakiautomaati üldjuhul järgmisel päeval (kehtib Eesti sisestele tellimustele). Riiklike pühade või suure müügikampaania ajal (näiteks E-smaspäev, Must Reede jm.) anname endast parima, et tooted jõuaksid Sinuni kiiresti, kuid palume arvestada umbes nädalase ooteajaga. Kui tellimus on esitatud peale kella 13.00, siis paneme tooted teele järgmisel päeval ja Sinuni jõuavad nad ülejärgmisel päeval.
- Lepingust taganemine enne Teenuse osutaja poolset lepingu täitmist
6.1. Kui Teenuse kasutaja soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne Teenuse osutaja poolset täitmist Kasutuslepingust taganeda, siis kohustub Teenuse kasutaja sellest võimalikult kiiresti Teenuse osutajale teatama. Teade tuleb saata Teenuse osutaja elektronposti aadressil info@kuuvalge.ee. E-maili tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Teenuse kasutaja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).
6.2. Kui taganemisavaldus jõuab Teenuse osutajani peale Teenuse osutaja poolset Kasutuslepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”.
6.3. Teenuse osutaja kannab Teenuse kasutajale tasutud summa tagasi hiljemalt 14 tööpäeva jooksul alates lepingust taganemise soovi kätte saamisest.
6.4. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.
6.5. Teenuse osutajal on õigus lepingust taganeda või leping üles öelda, juhul kui tellitud kauba varud on ammendunud.
6.6. Teenuse kasutajat informeeritakse lepingust taganemisest või selle ülesütlemisest viivitamata kas telefoni, elektronkirja või posti teel. Teenuse kasutaja tasutud ettemaksed tagastatakse sellisel juhul Teenuse kasutaja arvelduskontole viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
- Tagastusõigus ja tagastamise kord
7.1. E-poest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus.
7.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Ostjaks on juriidiline isik.
7.3. Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata, st. ümbervahetatav või tagastatav toode ei tohi olla kahjustunud ega kasutamisjälgedega, see peab olema originaalpakendis ja toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või kaup on kasutamise või kulumise märkidega, siis on müüjal õigus kauba eest tagastamisele kuuluvat tasu alandada vastavalt kauba väärtuse vähendamisele. Kliendi soovil ümber tehtud tooteid vastu ei võeta.
a) Hügieenilistel põhjustel ei saa tagastada ega ringi vahetada avatud pakendiga pesutooteid ja näomaske.
b) E-poest ostetud kaupa ei saa ringi vahetada mõne teise toote või teise suuruse vastu. Toote mittesobimisel tuleb tellimus tagastada ning vormistada uus tellimus. Tagastatud tellimuste eest tagastame raha esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödudes kauba tagasisaatmisest.
c) Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
7.4. Tooteid saab tagastada 14 päeva jooksul kauba kättesaamise hetkest. Tagastatav toode tuleb tuua aadressile Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Laiuse alevik, Siniallika tee 3-1, 48443 või saata kokkulepitud pakiautomaati .
7.5. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus.
a) tagastada kaup läbi pakiautomaadi;
b) saata täidetud taganemisavaldus koos pakendis kaubaga hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest aadressile „Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Laiuse alevik, Siniallika tee 3-1, 48443“
c) saata 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest täidetud taganemisavaldus info@kuuvalge.ee ning seejärel saata pakendis kaup hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest aadressile „Jõgeva maakond, Jõgeva vald, Laiuse alevik, Siniallika tee 3-1, 48443“
d) kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
7.6. Tagastamisel kantakse Teenuse kasutajale raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisteate saamisest.
7.7. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.
7.8. E-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
- Defektiga kaubad
8.1. E-pood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
8.2. Kui e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
8.3. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@kuuvalge.ee või helistades telefonil (+372) 5981 6370 (E-R 09.00-16.00)
8.4. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.
- Vaidluste lahendamine
9.1. E-poest müüdud toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.
9.2. Teenuse osutaja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Teenuse osutaja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).
9.3. Kui ostjal on Kuumust hallatava kuuvalge.ee osas pretensioone, tuleb need saata aadressile info@kuuvalge.ee. Kuumust OÜ vastab pretensioonile kirjalikult 15 päeva jooksul.
Kui ostja ja Kuumust OÜ ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Kuumust OÜ vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.